پیام هیئت مدیره
هیئت مدیره شرکت نوداکام امیدوار است با برنامه ریزی ها و تعیین استراتژی های جدید در آغاز سال 1397 و اعمال تغییرات سازمانی لازم در راستای بهبود عملکرد شرکت گام برداشته و مسیر دستیابی به چشم انداز و اهداف کلان شرکت را هموار سازد.
طی برنامه ریزی های انجام شده با مشارکت اعضا و تدوین چارت سازمانی جدید تمامی بخش های حوزه های تخصصی تعریف شده در سازمان به صورت موازی قادر به انجام امور خواهند بود. لذا اهداف مندرج در استراتژی کلان شرکت طی جلساتی بررسی و بازبینی خواهد گردید. در هر دوره 2 ساله اهداف کوتاه مدت ترسیم گردیده است ، که می بایست در جلسات مطروحه روند رشد شرکت مورد نقد و بررسی قرار گیرد. مشتری مداری، تعالی سازمان و توسعه و پیشرفت شعار شرکت بوده که می بایست همواره مد نظر مدیران و کارشناسان شرکت قرار گیرد و در عملیاتی سازی اهداف از هیچ کوششی دریغ نورزند.
ریاست هیئت مدیره آقای فرزام فرزین
نایب رییس هیئت مدیره آقای اسماعیل عاقلیان
پیام مدیر عامل
طی برنامه ریزی ها و بررسی های انجام شده، ایده های مختلفی در سال 1395 در سطح شرکت مطرح گردید. پس از مطالعات و بررسی های لازم مقرر گردید با سرمایه گذاری و اعمال تغییرات در چارت سازمانی و تدوین استراتژی کلان با خصوصیاتی همچون اهداف بلند مدت 10 ساله و کوتاه مدت دو ساله، اقدامات اساسی از ابتدای سال 1396 صورت پذیرد. در این راستا تمامی همکاران و پرسنل شرکت نوداکام با همدلی و تمامی توان سعی را بر این خواهند داشت تا خدمات تخصصی و فوق تخصصی خود را به تمامی کارفرمایان و مشتریان ارائه نمایند. حفظ و گسترش روابط با مشتریان و کارفرمایان اولویت اول را در اعتبار سازی شرکت خواهد داشت . روش در نظر گرفته شده در این راستا ارائه خدمات با کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. این استراتژی علاوه بر حفظ و گسترش روابط با کارفرمایان ، اعتبار و توسعه بازار را فراهم خواهد نمود. از دیگر اولویت های ترسیم شده جهت پیاده سازی تعالی سازمانی در شرکت نوداکام، بکارگیری تمامی توان مدیریتی مجموعه در راستای بهبود کیفیت و سطح معیشت و زندگی فردی پرسنل شرکت نوداکام می باشد. در این خصوص استراتژی نوین بازاریابی و شناخت تکمیلی بازار جهت دستیابی به قراردادهای کاری منطقی و جدید در برنامه توسعه بازار شرکت قرار گرفته است، که با توجه به افزایش درآمد حاصل از این تحولات، با تسهیم درآمد می توان به این مهم نیز دست یافت. از دیگر برنامه های شرکت دسترسی به بازارهای بین المللی می باشد. لذا در این راستا مدیریت مجموعه در حال تلاش و برنامه ریزی جهت ارائه خدمات به خارج از کشور می باشد.
با سپاس فراوان
فرزام فرزین